EVAP system
TM-GARAGE
ការពិពណ៌នាអំពីប្រព័ន្ធ EVAP
ប្រព័ន្ធ EVAP មានគ្រឿងបង្គំផ្សេងៗគ្នាអាស្រ័យលើម៉ូដែលរថយន្តឆ្នាំនៃការ
ផលិត ប្រភេទម៉ាស៊ីននិងច្បាប់បំភាយនៃប្រទេសដែលលក់រថយន្តនោះ។
សំរាប់រថយន្តលក់នៅប្រទេសអាមេរិច ប្រព័ន្ធចំហាយសាំងមានគ្រឿងបង្គំដូចជា
- វ៉ាល់បន្សុទ្ធ(purge valve)
- ធុងផ្ទុបចំហាយសាំង(canister)
- ម៉ូទ័របូម DMTL(DMTL pump)
- តម្រងខ្យល់(air filter)
- វ៉ាល់ពិនិត្យ( check valve)
- បំពង់ចែកចាយចំហាយសាំង(distribution pipes)
រូបភាពខាងក្រោមនេះបង្ហាញពីលំហូប្រព័ន្ធចំហាយសាំង
ពេលដែលចំហាយសាំងភាយចេញពីធុងសាំងចំណុចទី១រហូតដល់ចំណុចទី៤ប្រព័ន្ធអ៊ីវ៉ែបធ្វើការបិទសម្ពាធបរិយាកាសខាងក្រៅ(កុំអោយខ្យល់ចូល) វ៉ាល់បន្សុទ្ធចន្លោះទី ៥ ដល់ទី ៦បិទធម្មតា។
នៅពេលដែលសីតុណ្ហាភាពធុងសាំងឡើងកំដៅឬក៏នៅពេលរថយន្តចាក់សាំងចំហាយសាំងមានសម្ពាធខ្ពស់កើនឡើងរុញច្រានសន្ទះជាប់នៅខាងលើធុងសាំងភាយចេញទៅកំប៉ុងធ្យូង កន្លែងនោះហើយជាទីបន្សុទ្ធ។បន្ទាប់មកម៉ូទ័រDMTLធ្វើការផ្លុំចំហាយសាំងចេញទៅខាងក្រៅ ដើម្បីការពារពីកាផ្ទុះបែកធុងសាំង។
ពេលដែលម៉ាស៊ីនរថយន្តបញ្ឆេះវាក៏ធ្វើការបឺតចំហាយសាំងពីធុងនិងខ្យល់ពីខាងក្រៅដោយឆ្លងកាត់វ៉ាល់បន្សុទ្ធនិងវ៉ាល់ត្រួតពិនិត្យ វ៉ាល់ទាំងពីរហ្នឹងត្រូវបានបញ្ជាបិទឬក៏បើកចំហាយសាំងដោយប្រអប់អ៊ីស៊ីយ៉ូ។ មើលរូបខាងក្រោម
កំប៉ុងកាប៊ូនឬកំប៉ុងធ្យូងCarbon canister
គោលបំណងនៃធុងកាបូននេះ (ហៅថាកំប៉ុង) គឺដើម្បីចាប់យក HC
evaporated នៅក្នុងធុងប្រេង។ កំប៉ុងផ្ទុកកាបូនដែលបានធ្វើឱ្យសកម្មHC ដោយសារតែកម្លាំងវ៉ាន់ដឺវ៉េលស៍រវាង HC និងម៉ូលេគុលកាបូន។
នៅពេលដែលសម្ពាធនៅក្នុងធុងសាំងកើនឡើងចំហាយឧស្ម័នហូរពីធុងនិងឆ្លងកាត់
កំប៉ុងធ្យូងធ្វើការបន្សុទ្ធសាធាតុ HC ចេញពីធុងបន្ទាប់មកត្រូវបានបញ្ចេញទៅបរិយាកាសខាងក្រៅ។
EVAP system
Reviewed by Unknown
on
12/14/2018 11:59:00 AM
Rating:
No comments: